vineri, 31 decembrie 2010

De vorba cu floarea

Floare draga...unde esti?
Arata-ti chipul dintre stanci
Sau mai vrei sa te-odihnesti...
Acum cat zorii sunt adanci?
Uite-acum sopteste vantul
Si vorbele spre creste-mi pier;
Hai, scoala, la tine-mi e gandul
Uite, vezi? Un vultur e pe cer!


Floare draga, asculta-mi plansul
E timpul cand se culca cerbii...
As vrea sa prindem rasaritul
Privind noi doi din 'naltul ierbii...
Sa stam ore-n sir...ore-n sir...
Sa-ti marturisesc dragostea in doi
Sa-ti mangai petalele din fir de casmir
Iar linistea toata sa fie pentru noi...


Gingasa floare, spune-mi povesti...
Prin petalele tale albe si moi
Cu vorba ta, zapezile topesti
E timpul sa fim doar noi doi;
Eu fara dragostea ta as fi
Ca vulturul acela singur pe cer
As vrea, as vrea...as vrea...sa stii...
Nu stiu de fapt ce vreau sa-ti cer...


Mai tii tu minte acel mit
Cu fluturele ce vroia sa zboare?
Iti povesteam atunci la asfintit,
Tu te-ai uitat la mine si-ai zambit...
Ca lumea incepe a se frange
Iti povesteam atunci, mai stii?
Promiteam o mie de cuvinte
Te iau la mine cand lumea va pieri...


Un fosnet in spate imi dadu fiori...
Era doar salvamontul... "Ce faci tinere...rupi flori ?! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu